banner



Sfeer in zwembad was 'anders' op dag van ontruiming: 'Meisje zat huilend op een stoel'

Diesel fuel

Goedkoopste tankstations voor Diesel bij Breda

Eenvoudig de actuele prijzen vergelijken van diesel fuel bij de voordeligste tankstations. Hier kun je het goedkoopste diesel tanken in de buurt van Breda.

Alle dieselprijzen worden dagelijks bijgewerkt met de meest recente informatie. De prijs is een indicatie en kan soms veranderd zijn.

Net getankt? Help mee en geef de actuele brandstofprijzen door. Je by deze aan door op de prijs te tikken/klikken.

Prijzen in het grijs zijn niet van vandaag (en dus mogelijk verouderd).

Neem altijd even een kijkje op prijzenindex.nl als u goedkoop wilt tanken in Noord-Brabant.

Tip: Wist je dat je met de betaalpas van Vivid tot wel 25% cashback kan krijgen bij Trounce tankstations?

Tweets

@KritiekK @metallooks Superlative. Bijna weer in Breda en dan mag ik gaan genieten van een fantastische avond.

Eigenlijk is Breda de hoofdstad van Nederland vanuit koning Willem gezien....

@VerheijenJos @staatsbosbeheer @Rijkswaterstaat @ZLTO @breda @brabantsedelta @gemeenteAC @Brabant Die komt vast binnenkort openbaar, Jos.

@hgbrink Klopt helemaal, vandaag teruggekomen uit Breda. Kregen de auto onderweg echt wel gewassen…
Overigens, in dat slechte weer zag ik vele vrachtwagens op maar five-6 meter achter hun voorganger doorjakkeren. Ik ken de automatische afstandhouder, maar ook die kent toch een reactietijd?

Pauwen op Begraafplaats Zuylen in Breda. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar ik ben als de dood (geen woordgrap) voor grote vogels, dus ik zou ze niet graag tegenkomen.
#editienl

@TGA_Streams @PearlFist Ja zelfde plek als de locals. Vorig tournooi was weer in Breda

Ongeluk op #A27 Breda ► Gorinchem, tussen Breda en Oosterhout-Oost 6 km, +33min 1 rijstrook dicht

Helaas gaat mijn huisarts Rien Frankenhuis ook met pensioen. Hij was echt een fijne huisarts. ➡️'9000 mensen zitten zonder huisarts', onrust in Bredase wijk om huisartsentekort

Breda werkt aan een nieuwe fietsroute langs de St. Ignatiusstraat, Robijnstraat en Mgr. De Vetstraat. Het voorlopig ontwerp is nu klaar. Meer info 👉

Vanmiddag heeft de stuurgroep Ulvenhoutse Bos de gebiedsvisie vastgesteld.

Als eerste van de 17 GGA-gebieden in Noord-Brabant.

Een mijlpaal!

Complimenten voor de goede samenwerking van @staatsbosbeheer @Rijkswaterstaat @ZLTO @breda @brabantsedelta @gemeenteAC @brabant

@Dragonl32389480 Heeft Willem van zn opoe. Dice gaf de three van Breda ook ook gratie!

De kleurrijke dieren moeten voor wat levendigheid en afleiding zorgen op de begraafplaats, maar er is ook een diepere betekenis

#Kinky hetelucy

ik ben jouw droom #vrouw. Ik hou van heel veel verschillende dingen op sexgebied
Leeftijd: 33
Woonplaats: #Breda

Actie: Vermissing, Breda, de dame is aangetroffen. bedankt voor het uitkijken.

Hannie van Breda

Het blijft oorverdovend stil @RaadBreda @VVDBreda als er zelfs landelijke vragen worden gesteld over de manier waarop #breda met vrijwilligers omgaat. 43% kiezers bedankt voor uw vertrouwen in de oude politiek. #BuurtBelangen kiest wél voor de menselijke maat. Word nu lid!

Ik ga het dit jaar ook weer doen! Vandaag de Boot-off gehad...mijn organisatie SMO Breda gaat weer 555 km hardlopen in het kader van bespreekbaar maken van psychische kwetsbaarheid 💪🏻💪🏻

NAC Breda heeft Dion Malone ondanks een doorlopend contract laten vertrekken en kan volgens BN DeStem een kostenpost van anderhalve ton per seizoen schrappen :

@FesBreda @Erikkokkie Dat is veel. Wat kunnen ze toch bier drinken daar in Breda!

"Deze hitte wordt mede mogelijk gemaakt door #crush
Bv: houdt de vliegtuigen aan de grond en verbiedt niet essentieel autogebruik.
#fossilfuelsdidthis #stopfossielesubsidies #hitte #hittegolf #hitteplan #BP #schiphol #Rutte #extinctionrebellion #extinctionrebellionnl

🤔
Bijzonder..

Dat elke #ESSO dice ik deze week heb bezocht.

Geen wisselgeld heeft!

U weet wel... Contant geld

Zal toeval zijn..denk ik 😅🤣

Sinds mijn reizen naar Buenos Aires met @Luyte , begeistert door tango. Dit filmpje zegt alles..
#tango #Argentinië #BuenosAires

Wat een dag vandaag, ik een half uur weg uit Oostende, tanken, telefoon op de auto laten liggen, kom ik achter na halfuur rijden weer, ik weet terug, geen telefoon daar, ik in Breda nieuwe telefoon kopen en mijn telefoon bellen, neemt een Poolse vrachtwagen chauffeur op

Nosotros doen ons best zoveel mogelijk actuele informatie/prijzen te tonen. Mochten prijzen toch niet kloppen of informatie achterhaald zijn dan vernemen we dit graag. De informatie op de site is slechts een indicatie en er kunnen geen rechten aan ontleend worden. PrijzenIndex geeft geen financieel advies, als u financiële producten wilt afsluiten kunt u zelf informatie inwinnen bij een financieel adviseur.

Source: https://prijzenindex.nl/brandstof/diesel/breda

Posted by: torreshics1945.blogspot.com

0 Response to "Sfeer in zwembad was 'anders' op dag van ontruiming: 'Meisje zat huilend op een stoel'"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel